بنر چیست

بنر یا پارچه نوشته، پارچه یا پرچمی است که حاوی شعار یا تبلیغی است. در حال حاضر از بنرها برای ارائه پیام‌های مختلف تبلیغاتی استفاده می‌شود. در طراحی بنرها عموما برای جذب بیشتر مخاطب، از تصاویر در کنار متن نوشته‌ها یا همان کپی رایتینگ استفاده می‌شود. در بنرهای دیجیتال، عموما استفاده از موشن گرافیک‌ها روشی است که باعث می‌شود توجه مخاطب به طرح و همچنین پیام بنر بیشتر جلب شود.

کاربرد بنر چیست؟

بنرها در محیط‌ها و مکان‌های مختلفی نصب و پیاده سازی می‌شوند. به عنوان مثال از بنرها در همایش‌ها سالن‌های اجلاس، سالن‌های کنفرانس، در خیابان‌ها و… برای اطلاع رسانی و همچنین با اهداف تبلیغاتی استفاده می‌شود. بنر اگر به درستی  و در مکان درست طراحی و پیاده سازی شود می‌تواند به خوبی بازدهی مناسبی را برای کسب و کار شما به ارمغان بیاورد.

رایج‌ترین کاربرد بنر برای تبلیغ برندها، رویدادها، محصولات یا وب‌سایت‌ها است. شرکت‌ها با سفارش بنر می‌توانند تبلیغات تاثیرگذاری در اینترنت داشته باشند.از طریق تبلیغات بنری، برندها می‌توانند برند خود را تبلیغ کنند و بینندگان را به بازدید از وب سایت خود تشویق کنند.

فرقی نمی‌کند هدف ایجاد آگاهی از برند، گرفتن کلیک‌های بیشتر یا هدایت ترافیک به وب سایت باشد، تبلیغات بنری در تحقق اهداف تجاری یک برند بسیار موثر هستند.

در حال حاضر می‌توانید برندهای مختلفی را مشاهده کنید که از بنر برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند.

چرا برندها از برند استفاده می‌کنند؟

یکی از راه‌های تبلیغاتی برای افزایش فروش، استفاده از تبلیغات محیطی است. بنرها با استفاده از آگاهی از برندی که برای سازمان یا موسسه ایجاد می‌کنند باعث افزایش فروش و همچین رونق گرفتن آن کسب و کار می‌شوند. البته توجه داشته باشید که شعار بنر، زمان نصب بنر و همچنین مفهوم پیام بنر مواردی است که باعث می‌شود یک بنر به خوبی دیده شود یا خیر.

انواع مختلف بنر از نظر جنس

بنرهای پارچه ای

بنرهای پارچه ای که معمولاً از پلی استر یا ساتن ساخته می‌شوند، گرافیک‌های تمام رنگی خیره کننده‌ای دارند که مخاطبان را مجذوب می‌کند. این بنرها بر خلاف بنرهای وینیل قابل شستشو در ماشین و ضد چروک هستند. کسب‌وکارهایی که به یک بنر با کیفیت بالا با محدودیت زمانی نیاز دارند بهتر است از بنرهای چاپی استفاده نمایند.

توصیه می‌شود از بنرهای پارچه‌ای در محیط‌های داخلی استفاده نمایید چون در برابر شرایط آب و هوایی بد آسیب‌پذی هستند. می‌توان از بنرهای پارچه‌ای در نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای ورزشی، افتتاحیه‌های بزرگ و تبلیغات املاک استفاده کرد.

بنرهای وینیل

بنرهای وینیل سابقه استفاده زیادی دارند. این بنرها بسیار بادوام هستند و برای استفاده در فضاهای بیرونی و داخلی مناسب هستند. بنرهای وینیل در مقایسه با بنرهای پارچه‌ای بسیار ستگین هستند و باید از تجهیزات مناسب برای نصب و برپایی آن‌ها برخوردار باشید.

بنرهای مشبک

بنرهای مشبک قابلیت عبور هوا و باد را دارند بنابراین با وزش بادهای شدید از جای خود کنده نمی‌شوند. مزیت اصلیبنر مشبک این است که در برابر بادهای شدید و آب و هوای نامساعد بیرونی مقاومت خوبی دارند و در عین حال برندسازی و تبلیغات را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهند.

از بنرهای مشبک اغلب در ویترین فروشگاه‌ها یا تبلیغات کنار ساختمان استفاده می‌کنند. پیمانکاران از بنرهای مشبک به عنوان پوشش نمای سازه نیز استفاده می‌کنند و از این طریق نظر خریداران یا کسانی که قصد اجاره ساختمان را دارند جلب می‌کنند.

مدل‌های مختلف بنر بر اساس سبک طراحی

بنرهای کششی و جمع شونده

5/5 - (1 امتیاز)

Table of Contents

تبدیل فایل psd به png
تبدیل فایل psd به png
فوریه 29, 2024

فایل psd قابل تغییر به فایل دیگری مثل png هم هست یعنی شما با استفاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *